-
Войната на ЕС с автомобилите разрушава икономическите основи на блока
Атаките срещу двигателя с вътрешно горене са мотивирани от злобна идеология
6 -
Електромобилите не могат да поправят щетите, нанесени от конвенционалните коли
Не задвижването, а видът транспорт е основният проблем, с който трябва да се справят градовете и хората в тях
3 -
Индия се очертава като последната крепост за рафиниращата индустрия
Секторът е в упадък в САЩ и Европа, а китайските рафинерии се приспособява към зелените цели на Пекин
-
Електромобилното бъдеще ще се нуждае от нова данъчна система
За миналата година петте най-големи икономики в Европа са генерирали повече от 150 млрд. евро от данъци върху горивата, или около 2% от общите събрани от тях данъци
9 -
Шофьорите в САЩ очакват по-ниски цени на горивата заради трупащите се запаси
Очакваният нов капацитет за обработка на петролни горива също ще подкрепи низходящия тренд при цените
-
Единствената петролна рафинерия в Шотландия ще затвори врати през 2025 г.
Съоръжението представлява около 13% от капацитета за производство на горива на Великобритания и около 4% от БВП на Шотландия
3 -
Жегите се превръщат в заплаха за международните доставки на горива
Високите температури водят до прекъсване на работата на рафинериите и натоварват допълнително енергийната система
6 -
Stellantis ограничава доставките на конвенционални модели до 14 американски щата
Новите разпоредби, възприети от Калифорния и други 13 щата, създават бариери пред колите, задвижвани с петролни горива
-
BNEF: Постигането на целта за емисиите е под въпрос въпреки електромобилната мания
Макар доставките на коли с двигатели с вътрешно горене да достигнаха пик преди шест години, те ще представляват все още около 30% от световния автопарк през 2050 г.
1
Таг петролни горива
Пазари